הי האם מותר לי לעשות חדר מגורים של 7 מטר?

חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

פרסם תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
תקציר הנושא
   

הרחב תצוגה תקציר הנושא: הי האם מותר לי לעשות חדר מגורים של 7 מטר?

Re: הי האם מותר לי לעשות חדר מגורים של 7 מטר?

הודעה על ידי סיגל » 03 אוקטובר 2013, 22:23

הי
למיטב זכרוני 8 מר מינימום לחדר או 6 מר לחצי חדר כלומר 7 מר לא יכול להיחשב חדר :roll:

הי האם מותר לי לעשות חדר מגורים של 7 מטר?

הודעה על ידי romi » 30 ספטמבר 2013, 23:26

כלומר 250 על 280
תנקס :D

חזור למעלה

cron