עמוד 1 מתוך 1

שלח שני צעדים מה העומק ?

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2013, 07:35
על ידי יוגב
שלח שני צעדים מה העומק ?

Re: שלח שני צעדים מה העומק ?

הודעהפורסם: 11 ספטמבר 2013, 16:21
על ידי danr
יוגב שלום,

ראה תקן 1918 חלק 2 סעיף 2.4.3. איור 6ה,
מחשבים את הרום והשלח באופן הרגיל כלומר 2 רומים ועוד שלח = 61-63. לשלח מוסיפים מנה של 62 סמ (+-1) או שתי מנות. ובלבד שכל השלחים יהיו זהים.
לדוגמא :
אם יצא לנו שלח של עומק 33, נאריכו ל-95 או 157 בהתאם לצורך

ראה גם סעיף 2.4.2 לגבי טווח גובה הרום 10-15 סמ

בהצלחה !

דן רוטשילד
לקראת רישוי