עמוד 1 מתוך 1

האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

הודעהפורסם: 12 ספטמבר 2013, 15:03
על ידי אמיר
?

Re: האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

הודעהפורסם: 12 ספטמבר 2013, 16:15
על ידי hadask
לא חובה רק צריך לדאוג שיהיה סיבוב של כסא גלגלים שהדלת לא תפריע :roll: