הי האם מותר לי לעשות חדר מגורים של 7 מטר?

שאלות בנושא הקורס והבחינה
חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

Re: הי האם מותר לי לעשות חדר מגורים של 7 מטר?

הודעהעל ידי סיגל » 03 אוקטובר 2013, 22:23

הי
למיטב זכרוני 8 מר מינימום לחדר או 6 מר לחצי חדר כלומר 7 מר לא יכול להיחשב חדר :roll:
סיגל
 


חזור אל הכנה לבחינה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים

cron