עמוד 1 מתוך 1

הגשת דו"חות מקוונת

הודעהפורסם: 26 מאי 2015, 09:59
על ידי אנה
קיבלתי אתמול עדכון לגבי אופן הגשת הדו"חות של הסטג' לרשם.
יש מלא חוקים ומגבלות חדשים,
כתוב כאן שמעכשיו אי אפשר לשלוח את הטפסים על ההתמחות דרך הדואר אלא רק בצורה מקוונת ועד 30 יום לפני מועד הבחינה
http://www.moital.gov.il/NR/exeres/481F ... 8C0A7B.htm

האם זה תופס לגבי אלה שהגישו חלק מהדו"חות?

תודה
אנה

Re: הגשת דו"חות מקוונת

הודעהפורסם: 29 מאי 2015, 15:02
על ידי לירון
נראה לי הכי טוב לברר מול הרשם בשבוע הבא 02-6662540