האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

פרסם תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
תקציר הנושא
   

הרחב תצוגה תקציר הנושא: האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

Re: האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

הודעה על ידי hadask » 12 ספטמבר 2013, 16:15

לא חובה רק צריך לדאוג שיהיה סיבוב של כסא גלגלים שהדלת לא תפריע :roll:

האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

הודעה על ידי אמיר » 12 ספטמבר 2013, 15:03

?

חזור למעלה

cron