האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

שאלות בנושא הקורס והבחינה
חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

Re: האם דלת תא נכים חייבת להיפתח החוצה?

הודעהעל ידי hadask » 12 ספטמבר 2013, 16:15

לא חובה רק צריך לדאוג שיהיה סיבוב של כסא גלגלים שהדלת לא תפריע :roll:
hadask
 


חזור אל הכנה לבחינה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים

cron