שלח שני צעדים מה העומק ?

שאלות בנושא הקורס והבחינה
חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

שלח שני צעדים מה העומק ?

הודעהעל ידי יוגב » 11 ספטמבר 2013, 07:35

שלח שני צעדים מה העומק ?
יוגב
 

Re: שלח שני צעדים מה העומק ?

הודעהעל ידי danr » 11 ספטמבר 2013, 16:21

יוגב שלום,

ראה תקן 1918 חלק 2 סעיף 2.4.3. איור 6ה,
מחשבים את הרום והשלח באופן הרגיל כלומר 2 רומים ועוד שלח = 61-63. לשלח מוסיפים מנה של 62 סמ (+-1) או שתי מנות. ובלבד שכל השלחים יהיו זהים.
לדוגמא :
אם יצא לנו שלח של עומק 33, נאריכו ל-95 או 157 בהתאם לצורך

ראה גם סעיף 2.4.2 לגבי טווח גובה הרום 10-15 סמ

בהצלחה !

דן רוטשילד
לקראת רישוי
danr
מנהל האתר
 
הודעות: 15
הצטרף: 05 יולי 2013, 18:22


חזור אל הכנה לבחינה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים

cron