על ידי danr » 22 יולי 2013, 16:25
אבי שלום,
הקורס בנוי כמקשה אחת.
למרות שהבחינה מחולקת לשני חלקים, החומר הנלמד בקורס משלב בין לימוד תקנות תיאורטי לבין תכנון מעשי, כאשר הגישה היא לחזק את הידע התיאורטי על ידי תכנון מעשי ולהפך.
תודה ובהצלחה !
דן רוטשילד
לקראת רישוי