יש קורס למי שעבר את המעשי ?

שאלות בנושא הקורס והבחינה
חוקי הפורום
אתם בשידור חי. נא להתנהג בהתאם.

יש קורס למי שעבר את המעשי ?

הודעהעל ידי אבי » 21 יולי 2013, 19:49

שלום,
רציתי לשאול אם אפשר לבוא לחצי קורס למי שעבר את המעשי

תודה
אבי
 

Re: יש קורס למי שעבר את המעשי ?

הודעהעל ידי danr » 22 יולי 2013, 16:25

אבי שלום,

הקורס בנוי כמקשה אחת.
למרות שהבחינה מחולקת לשני חלקים, החומר הנלמד בקורס משלב בין לימוד תקנות תיאורטי לבין תכנון מעשי, כאשר הגישה היא לחזק את הידע התיאורטי על ידי תכנון מעשי ולהפך.

תודה ובהצלחה !

דן רוטשילד
לקראת רישוי
danr
מנהל האתר
 
הודעות: 15
הצטרף: 05 יולי 2013, 18:22


חזור אל הכנה לבחינה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים

cron